۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۴
تعداد بازدید: ۲۹۵۰۰۲
مدیر پروژه‌های کنسرسیوم بومی‌سازی گفت: نیاز است صنایع مادر و مجموعه اصلی مثل چادرملو، سنگ آهن مرکزی و سنگ آهن گل گهر از این حرکت و نهضتی که در بحث بومی‌سازی ایجاد شده و ارزآوری قابل توجهی هم  برای این صنعت دارد، حمایت بکنند.
کد خبر: ۳۵۱۹۶

صنایع مادر از نهضت بومی‌سازی حمایت کنند|نیاز عارضه یابی ارتباط مستقیم تولید کننده با بهره‌بردار است

مجموعه‌های صنعتی به تولید داخل اعتماد کنند | دید تولید داخل فنی مهندسی است نه بازرگانی

 

مدیر پروژه‌های کنسرسیوم بومی‌سازی مجتمع صنعتی اسفراین در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خطوط، در رابطه با اینکه چه مواردی برای رفع نیاز داخل وجود دارد؟ گفت:  نیاز است به عنوان متولی خود معادن هم در شناسایی نیازها حاضر شوند واطلاعات محصول  در اختیار کنسرسیوم بومی‌سازی قرار بدهند تا ما بتوانیم برای تولید نیازمندی داخل کشور برنامه‌ریزی بکنیم  و قطع به یقین ما برای بحث تجهیز اچ پی جی‌آر می‌توانیم نیاز داخل را کاملاً تامین بکنیم.

علی براق، در پاسخ به این سوال که چه مشکلاتی اگررفع بشود تولید رشد می‌کند؟ اضافه کرد:  موضوعی که در بحث بومی‌سازی وجود دارد اعتماد به تولید داخل توسط مجموعه‌های مصرف کننده است. ما  امروزه توان و دانش تولید تجهیزات را داریم . یک بخش از این دانش فنی امروز در حدی هست که ما در بدنه کنسرسیوم توانسته‌ایم حتی تغییر طرح را هم در بدنه آن ها انجام بدهیم. دید ما فنی مهندسی است، ولی در بازار و آن چیزی که توسط تولید کننده‌های حتی اروپایی وجود دارد  دید بازرگانی است که در یک سرویس لایف محدود قطعات دچار شکست و یا عمر مفیدشان به پایان برسد.

 

مجموعه‌های صنعتی به تولید داخل اعتماد کنند | دید تولید داخل فنی مهندسی است نه بازرگانی

صنایع مادر از نهضت بومی‌سازی حمایت کنند|نیاز عارضه یابی ارتباط مستقیم تولید کننده با بهره‌بردار است

مدیر پروژه‌های کنسرسیوم بومی‌سازی تصریح کرد: در تولیدات داخلی ایجاد فرهنگ بهبود مستمر وجود دارد و  سعی شده بهترین کار را با توجه به  سیستم آرندی که در کنسرسیوم وجود دارد ارائه بدهیم تا  بتوانیم دائماً رو به پیشرفت باشیم و این عوامل را به درستی در بالاترین سطح کیفی و با دید کاملاً مهندسی انجام بدهیم.

وی در پایان تاکید کرد: نیاز است صنایع مادر و مجموعه اصلی مثل چادرملو،  سنگ آهن مرکزی و سنگ آهن گل گهر از این حرکت و نهضتی که در بحث بومی‌سازی ایجاد شده و ارزآوری قابل توجهی هم  برای این صنعت داردف حمایت بکنند و در بحث عارضه یابی‌ها هم،  نیاز است ما ارتباط مستقیم با مجموعه‌های بهره‌بردار داشته باشیم.

برچسب ها: تولید داخلی متافو #صنایع معدنی ماشین آلات معدنی دانش بنیان #مواد معدنی #وزارت صمت ویدیو
ارسال نظر
آخرین اخبار